'Dues maneres de viure el riure', una exposició fotogràfica sobre el clown a Xirivella
És una activitat paral·lela a la Mostra Internacional de Pallasses i Pallassos que comença aquest divendres.
La Casa de la Cultura de Xirivella acull l'exposició "Dues maneres de viure el riure", una col·lecció monogràfica de fotografia sobre el clown i sobre la Mostra Internacional de Pallasses i Pallassos, que enguany celebra la 26 edició, i està programada del 8 al 17 de novembre.
Aquesta mostra fotogràfica, amb obres dels artistes Isabel López i Ramón Portalés, està emmarcada dins de la programació paral·lela i complementària al festival com a activitat gratuïta i oberta al públic. Tant és així, que des de l'organització conviden el públic assistent a, si té nassos i vol aconseguir un regal, acudir amb un nas clown i fer-se una foto divertida. La col·lecció podrà visitar-se fins al pròxim 15 de novembre a la Casa de la Cultura del municipi.
La Mostra Internacional de Pallasses i Pallassos de Xirivella dedicarà l'edició que ja comença a la dona clown. Enguany hi ha una suggeridora programació teatral pensada per a tota la família en la qual estaran presents les realitats socials del nostre temps a través del llenguatge universal del riure.
Més llegit
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
Oratge més estable per als pròxims dies
-
La jutgessa de la dana cita Feijóo el 9 de gener i fixa el cara a cara entre Pradas i Cuenca el 12
-
Un jutjat investiga l'alcalde de Jérica, del PP, per presumpta agressió sexual a dos menors