Comencen les obres per a retirar el trencadís del Palau de la Música de València
Els treballs duraran set setmanes i no tindran cost per a l’Ajuntament, ja que ho sufragarà la mateixa empresa que el va instal·lar.
Les obres per a retirar el trencadís del Palau de la Música de València s’iniciaran dilluns i no suposaran cap cost per a l’Ajuntament de València. Els treballs duraran set setmanes i l’encarregada de llevar el trencadís serà la mateixa empresa que el va posar al 2009.
L’abril de 2018 es va desprendre el trencadís de la façana del Palau de la Música de València i des d’aquell moment, una malla la recobreix per a evitar més despreniments. Aquest trencadís no forma part del disseny original de l’edifici i es va col·locar amb un material que amb el temps ha causat que en caiguera un part.
La retirada del material ceràmic és aliena a la rehabilitació que ha de fer-se del Palau, tancat des del juliol. En l’actualitat, continua el procés per a la redacció del projecte de reforma de l’edifici pel qual s’ha de triar l’empresa que en duga a terme reparació.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'organització del PSOE
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Les màximes repunten en vespres d'un dissabte amb possibilitat de tronades
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
02.07.2025 | Les notícies del matí