El Centre del Carme de València reivindica la tradició oral amb Contamón
El primer festival de contacontes de la ciutat ofereix un ampli programa d'activitats per als més menuts.
El Centre del Carme Cultura Contemporània acull, aquest cap de setmana, Contamón, "el primer festival de contacontes de la ciutat de València", assenyalen els promotors, i una cita íntegrament en valencià en la qual reivindicar la tradició oral.
Així, el centre cultural s'omplirà de màgia de la mà d'algunes i alguns dels millors contacontes valencians, com Dani Miquel, Almudena Francés, Laia Serna, Jauría, Domingo Chinchilla, Filip Kervarec, L'Esglai Teatre, Andrea Ríos o Rebombori Cultural, entre altres.
El festival oferirà, a més d'un extens programa de contacontes, tallers infantils de creació de personatges i de titelles; un homenatge al recentment mort contacontes Llorenç, i un reconeixement al docent destacat enguany, Pedro Cifuentes, per la seua aposta per divulgar la història a través del còmic.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
La policia investiga la presumpta agressió d'un jove de 17 anys a una dona de 52 amb un bat de beisbol
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Cinc valencians en la llista de De la Fuente per als pròxims amistosos
-
La primavera comença amb un cap de setmana de pluges a València i Alacant
Més vist
-
L'emoció de Marta Mercader en la Cremà de la falla municipal infantil
-
19.03.2026 | Atrapa'm si pots
-
FOTOGALERIA | L'Ofrena de Carmen Prades, la fallera major de València, en imatges
-
19.03.2026 | La Cremà | Primera part
-
19.03.2026 | Les notícies del matí | TV | Segona hora
-
20.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge