Carles Alberola estrena l'última obra, ‘Perquè t'estime, que si no...' al Teatre Rialto de València
Una comèdia que parla d'amor, de pors i de somnis per complir i que es podrà veure fins al 28 de gener
L'escenari del Teatre Rialto de València acull l'última obra del dramaturg valencià Carles Alberola, una comèdia sobre el desgast de les relacions de parella amb el pas del temps. L'obra Perquè t'estime, que si no… és un títol ben revelador amb què el director ens mostra l'erosió que el temps ocasiona en les relacions de parella.
És una comèdia que pren forma de drama, i que parla d'amor, de pors i dels somnis per complir. Alberola ha explicat en declaracions a À Punt que pensa que cadascú som tres o quatre persones diferents al llarg de la nostra vida, i que sempre arriba un punt en què et preguntes què faries si pogueres tornar arrere i canviar coses que no ens van agradar o que no férem bé. El director i guionista creu que per a molta gent l’obra pot reflectir molt bé el que els passa en arribar a una certa edat.
A l'escena veiem tres parelles d'actors i actrius que interpreten una declaració d'amor i acompanyen el públic en un viatge del qual eixirà transformat. Dues d’aquestes actrius són Pilar Martínez i Cristina García, que han explicat a À Punt que l’obra és un viatge “molt del cor i del riure” que farà que el públic no isca igual com ha entrat a veure-la.
L'obra es representarà al Teatre Rialto de València fins al 28 de gener.
Més llegit
-
Els partits de l’oposició reclamen la dimissió de Mazón després de la manifestació per les víctimes de la dana
-
Reobri el Pont de la Memòria de Cheste, reconstruït després de la dana del 2024
-
Kejelcha guanya la Mitja Marató de València sense rècord del món
-
El projecte “Salvem les fotos” fa una crida urgent per a trobar més voluntariat
-
Renfe invertirà 20 milions en la reforma del taller de la Font de Sant Lluís de València
-
Mazón respon a Sánchez: “Indecent és tractar de traure rèdit polític del dolor i de la tragèdia per a tapar els escàndols de corrupció que l’envolten”