'Bomba va bomba ve, Joan Fuster': l'homenatge a l'intel·lectual de Sueca al Teatre Micalet
Aquest diumenge es compleixen 41 anys de l'atemptat amb dues bombes contra l'intel·lectual de Sueca
Aquest diumenge es compleixen 41 anys de l'intent d'assassinat a Joan Fuster. Un atemptat amb dues bombes contra l'intel·lectual de Sueca, que va poder salvar la vida, però mai en van trobar els responsables. Amb motiu d'aquesta efemèride, el Teatre Micalet ret homenatge a l'escriptor amb Bomba va bomba ve,Joan Fuster, una obra en què ens conviden a redescobrir la seua figura.
Aquesta representació està basada en l'article que va escriure Fuster després de l'atemptat. A partir d'ahí s'escenifica un context detallat amb flashbacks de l'època des dels anys quaranta. Més de quatre dècades després, encara no hi ha respostes i aquests dos joves investigadors tracten de donar noves respostes a l'espectador.
Els grans protagonistes d'una escenografia íntima i minimalista són les seues creacions; els llibres i la seua poesia, feta música.
Més llegit
-
València limitarà a un màxim de deu persones els grups de turistes que circulen en bici o patinet
-
Tot el que necessites saber si et toca estar en una mesa electoral
-
L'Aemet activa l'avís taronja per pluges intenses fins el migdia d'este dimecres al litoral sud de València i nord d'Alacant
-
Óscar Puente anuncia la seua dimissió com a ministre de Transports
-
L'empresa xinesa que arriba a Almussafes supera les 5.000 matriculacions a Espanya
-
Mor l'exfutbolista del Castelló Jesús de Miguel