Amaia, Fangoria i Editors brillen en la segona jornada del Low Festival 2022
El festival de Benidorm ha reunit aquest dissabte 25.000 persones que han pogut gaudir de gèneres com el pop, el rock, la música electrònica o el punk
Prop de 25.000 persones han omplit aquest dissabte la Ciutat Esportiva Guillermo del Amor de Benidorm (Marina Baixa) per a gaudir de la segona i penúltima jornada del Low Festival 2022.
Una de les protagonistes del dia ha sigut Amaia, que presentava el seu nou disc Cuando no sé quién soy. Un pop personal i íntim que ha congregat 10.000 fans, als quals ha fascinat amb temes com "Pesimista", "Quiero pero no" i "Bienvenidos al show". En el seu concert, però, també va haver-hi espai per a temes del seu primer disc, com "El relámpago" o "Quedará en nuestra mente", a més d’interpretar versions, com la de "Fiebre" de Bad Gyal.
La dels incombustibles Fangoria, amb Alaska al capdavant, també va ser una de les actuacions més esperades de la nit. El grup, habitual del festival, no va deixar de tornar als seus grans temes, "Espectacular" o "Fiesta en el infierno", a més de "A quién le importa" i "Bailando".
Però la música internacional no es va quedar arrere. Editors va oferir una actuació que va omplir l'espai fins a la bandera, amb els seus nombrosos fans vibrant al ritme de cançons emblemàtiques com "Munich" o "Papillon".
Les guitarres angleses de White Lies i el pop electrònic del 2manyDJs van completar l'oferta internacional. Mentrestant, la delicadesa d'Anni B Sweet, l'energètic directe dels madrilenys Carolina Durante, la festa de surrealisme pur d'Ojete Calor o els himnes generacionals de Marcelo Criminal van ser algunes de les altres propostes que van completar el cartell del dissabte.
Low Festival 2022 s'acomiada aquest diumenge de la seua onzena edició amb les actuacions de Temples, Primal Scream, Alizzz, La Femme o Delaporte, entre molts altres.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València