Alacant es converteix en Singapur per a acollir el rodatge d’una sèrie
Els carrers de la ciutat acullen el rodatge de Sud Est, una producció francesa en la qual participen més de 400 persones
Els carrers d’Alacant s’han convertit estos dies en els carrers de Singapur. La raó és la sèrie que es grava estos dies a la ciutat, Sud Est, una producció francesa en la qual participen més de 400 persones, entre el personal de l’equip tècnic i els figurants.
Esta sèrie narra la història d'una parella expatriada que busca reconduir la relació i lidia amb les conseqüències d'un crim. La producció es gravarà durant més d'un mes a localitzacions d'El Plantío i l'aeroport.
Esta producció va arribar als carrers de la ciutat, amb més de 80 persones, a mitjans de maig i tenen previst gravar escenes de la sèrie fins a finals de juny. A més, en el rodatge participen uns 350 figurants, segons han detallat fonts municipals.
La trama de Sud Est es desenvolupa a Singapur, però a més d'Alacant també s'estan rodant exteriors a Tailàndia. Al llarg dels seus sis episodis, la sèrie també aborda la relació entre la comunitat d'expatriats francesos a Singapur.
La producció es roda els mateixos dies en què a la ciutat es fa un càsting per a escollir vora 400 persones que podran participar com a figurants en Nero, una sèrie històrica i d’aventures que emetrà Netflix.
La regidora de Turisme, Ana Poquet, ha destacat “l'interés de produccions internacionals per rodar a Alacant projectes d'envergadura que impliquen estades prolongades dels equips i la promoció de la ciutat en altres països”.
Alacant Film Office i Costa Blanca Film Commission han col·laborat amb aquesta producció de Carma Films i Canal Plus, que compta amb la participació de l'espanyola de Bambú Producciones.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Feijóo, sobre el pacte de Catalunya: “Els diners dels espanyols no són per a finançar el temps en el govern de cap president”
-
La Generalitat qualifica d'inconstitucional "el contingent separatista català" i demana tornar al consens del Consell de Política Fiscal i Financera
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana