11 editorials i 15 escriptors valencians participen en la Fira del Llibre de Frankfurt 2018
A la fira assistiran el president de la Generalitat, Ximo Puig, i el conseller de Cultura, Vicent Marzà.
Un total d'onze editorials i una quinzena d'escriptores i escriptors valencians formen part de l'estand que la Generalitat porta a la Fira del Llibre de Frankfurt 2018, en col·laboració amb la Associació d'Editors del País Valencià. El president del Consell, Ximo Puig, visita la fira aquest dijous, acompanyat pel conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, Vicent Marzà i la directora general de Cultura i Patrimoni, Carmen Amoraga.
La Frankfurter Buchmesse, la més important del món de l'àmbit editorial, té una durada de tres dies, del 10 al 12 d'octubre. A més, hi haurà un programa divers d'activitats, que compartirà amb entitats com l’Institut Ramon Llull o l'Institut Cervantes.
Autors com Xavier Aliaga, Marisol Sales, Àngels Gregori, Joanjo Garcia, Isabel-Clara Simó, Martí Domínguez, Manuel Baixauli, Anna Moner, Vicent Usó, Adolf Beltran, Purificació Mascarell, Jordi Peidró, Desirée Ruiz, Víctor Hernández, Marta Senent o Albert Toldrà debatran en taules redones sobre qüestions com "La literatura valenciana emergent", "La literatura valenciana en temps d'emergència" o les "Possibilitats i itineraris per a la internacionalització de la difusió de la literatura".
Més llegit
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
Pérez Llorca: “Apel·le al consens perquè el govern espanyol contribuïsca al Pla Viu i rebaixe l’IVA en la compra de la vivenda”
-
Temporal de mar, pluja i neu la primera setmana del 2026
-
Diversos morts i ferits en un incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans Montana
-
Estos són els supermercats on més ha pujat el preu del raïm abans de Cap d'Any
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?