Directes
Ara en la televisió
L'ALQUERIA BLANCA
Pròximes emissions
11:00
OBERT PEL MATÍ
12:00
LA PISTA
Les notícies de la nit
Les notícies de la nit

15.07.2020 | Entrevista amb Daniel Tormo, codirector de Crit Companyia de Teatre

12

Entrevista amb Daniel Tormo, codirector de Crit Companyia de Teatre. Inauguraran dijous 16 de juliol el Festival de Teatre Clàssic de Peníscola.

Peníscola es prepara per a gaudir d’una nova edició del Festival de Teatre Clàssic amb huit representacions a partir de demà dijous, 16 de juliol.

Inaugura esta nova edició, la que fa 23, Crit Companyia de Teatre. Estrenen la versió en castellà de L’increïble assassinat d’Ausiàs March, per a representar-la una setmana després en el Festival de Teatre Clàssic d’Almagro, el dimecres 22 de juliol. Un dia abans, representaran també a Almagro, Espill, una versió de l’obra de literatura medieval de Jaume Roig.

Daniel Tormo, codirector de Crit Companyia de Teatre, ens ha explicat com reprenen les representacions i el que implica actuar en dos festivals referents del teatre clàssics.

Programes

Més

Especials

Més

Entrevistes

Més