Matías Moreno ja està a València
Amb 21 anys, el central argentí és la quinta incorporació del Llevant
El nou fitxatge del Llevant arriba per a reforçar la línia de rereguarda i competir amb Elgezabal, Dela i Cabello. Amb 21 anys, el central argentí és la quinta incorporació de l’entitat granota.
Procedent de la Fiorentina, on ha competit l’última temporada, arriba al Llevant Matías Agustín Moreno, central argentí de 21 anys i 1,93 d’alçada. Després de les incorporacions d’Alan Matturro i Jeremy Toljan, el jove jugador s’incopora al club granota com a cedit amb opció de compra fixada en quinze milions d’euros.
En arribar a l’aeroport de València, Matías Moreno s'ha mostrat il·lusionat per participar en el nou projecte llevantinista i poder jugar en la Lliga.
El nou jugador granota va disputar la temporada passada dotze partits oficials en la Serie A italiana i la Conference League, i en total va sumar 545 minuts de joc.
Més llegit
-
Localitzen amb vida la dona de 26 anys desapareguda a Favara
-
Localitzen les dos persones desaparegudes i eleva a 45 el nombre de morts a Adamuz
-
Puente admet com una “possibilitat innegable” que les marques en els trens siguen d'un defecte a les vies
-
La xifra de víctimes per l’accident ferroviari s’eleva a 43 i només en queda una per identificar
-
Retencions en diverses autovies d'accés a València, amb complicacions a la V-30, la CV-30 i la V-31
-
El Sindicat Espanyol de Maquinistes Ferroviaris anuncia una vaga general el 9, 10 i 11 de febrer
Més vist
Més escoltat
-
21.01.2026 | 90 minuts
-
21.01.2026 | Lorena Gascón explica com afrontar el dol i l’estrès després de tragèdies i accidents
-
20.01.2026 | Parlem amb Miguel Ángel Cairols sobre les festes de la Beata Inés de Benigànim 2026
-
21.01.2026 | Andreu Valor presenta el seu últim disc 'Els camins que elegim'
-
20.01.2026 | Carlos López Olano i 'El Mur: memòria i exili'
-
22.01.2026 | Les notícies del migdia