Küng succeeix Pogacar en el palmarés de la Volta
El podi l’han completat el portugués Nelson Oliveira i el mallorquí Enric Mas
El ciclista suís Stefan Küng s’ha proclamat vencedor de la Volta a la Comunitat Valenciana i ha succeït l’eslové Tadej Pogacar, guanyador del Tour l’any passat, en el palmarés de la ronda valenciana. El podi l’han completat el portugués Nelson Oliveira i el mallorquí Enric Mas.
Küng, després de l’exhibició en la contrarellotge de dissabte, tenia pràcticament garantit el jersei groc de guanyador de la Volta i no ha passat per dificultats. Fins i tot ha ajudat al seu company Arnaud Demare, que ha guanyat l’última etapa en l’esprint. D’aquesta manera, l'equip del guanyador, el Groupama-FDJ, ha vençut en quatre de les cinc etapes.
Küng es converteix en el quart ciclista suís que s’endú la Volta a la Comunitat Valenciana després dels seus compatriotes Eric Maechler que es va imposar el 1988, Álex Zülle, que la va guanyar el 1995 i el 2002, i Fabian Jecker, vencedor l'any 2001.
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
Emergències avisa els ajuntaments aigües avall de la presa de Buseo d'un desembassament preventiu
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber
-
Els municipis de la zona de la dana es preparen per a l’arribada de fortes pluges