El Voleibol València fa un pas de gegant cap a la permanència
L'equip entrenat per Fabián Muraco ha aconseguit la tercera victòria seguida en la Superlliga en véncer 0-3 l'Emevé de Lugo
El Club Voleibol València ha guanyat per tercera jornada consecutiva en la Superlliga masculina en véncer a domicili l'Emevé de Lugo zero sets a tres (21-25, 23-25 i 19-25). L'equip entrenat per Fabián Muraco ha guanyat quatre dels últims cinc partits que ha disputat i s'allunya cinc punts de la zona de descens, que ara mateix ocupa l'Eivissa.
L'equip valencià visitava la pista de l'equip que el precedia en la classificació i s'ha pres la revenja del partit de la primera volta, en què els gallecs s'imposaren per zero sets a tres. Els de Fabián Muraco, en clara línia positiva, han han dominat el duel en la xarxa i amb una gran recepció no han donat opció als locals, que només els han causat problemes en el segon set.
D'aquesta manera el Voleibol València és ara mateix nové amb catorze punts. Les quatre victòries aconseguides en a penes vint dies (3-2 contra el Manacor, 0-3 contra el Terol, 3-1 contra l'Eivissa i 0-3 contra el Lugo) han permés els valencians sumar onze punts i abandonar uns llocs de descens que pràcticament han ocupat des de l'inici de la competició. El primer triomf en la màxima categoria es va fer esperar dos mesos, però ara l'equip valencià ha agafat embranzida cap a la permanència.
Més llegit
- 
                        
                                                        Mobilitzen els bussos de la Guàrdia Civil per a localitzar una xica que ha caigut amb un vehicle al port de Gandia
- 
                        
                                                        Educació proposa que el professorat elabore activitats i les pose en la plataforma quan se suspenguen les classes per alerta meteorològica
- 
                        
                                                        La venda d’habitatges cau un 5,7% a la Comunitat Valenciana, més del quàdruple que a Espanya
- 
                        
                                                        Volotea estrena ruta directa entre València i Florència a partir de setembre de 2026
- 
                        
                                                        Arresten a Torrevieja dos homes amb haixix en el cotxe amb què van atropellar un vianant quan fugien
- 
                        
                                                        El Villarreal fa els deures
Més vist
Més escoltat
- 
                        
                                                        30.10.2025 | 90 minuts
- 
                        
                                                        29.10.2025 | L'hora de la cultura
- 
                        
                                                        27.10.2025 | Dia Nacional del Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat
- 
                        
                                                        29.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Un any de la dana: homenatge a les víctimes | Primera Part
- 
                        
                                                        29.10.2025 | Les notícies del matí
- 
                        
                                                        29.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Un any de la dana: homenatge a les víctimes | Segona Part