El Villena-Petrer s'acomiada de la Superlliga
L'equip del Vinalopó s'ha quedat sense possibilitats de lluitar per la permanència a falta de cinc jornades perquè concloga la competició
L'aventura del Voleibol Villena-Petrer en la Superlliga masculina, la màxima competició estatal, ha sigut massa curta. L'equip del Vinalopó ha consumat el descens, a falta de cinc jornades perquè concloga la fase regular de la competició, després de perdre per tres sets a zero contra el San Roque canari.
L'equip que entrena Néstor Marco s'acomiada de la Superlliga amb un bagatge de només un punt en dèsset jornades, l'aconseguit en el partit de la primera volta, precisament contra el San Roque. La temporada que ve els del Vinalopó tornaran a jugar en la Superlliga 2.
Derrota del Conqueridor València
La jornada 17 de la Superlliga no ha sigut gens positiva per als interessos valencians, ja que el Conqueridor també ha perdut. L'equip que entrena Marcos Dreyer no ha tingut opcions contra el tercer classificat i ha acabat perdent per tres sets a zero (25-15, 25-23 i 25-22). Tot i la derrota, els valencians es mantenen en la setena posició de la classificació.
Més llegit
-
Emergències llança un avís especial per l'onada de calor prevista per a dilluns al nostre territori
-
Mor una dona de 30 anys de Dénia en atropellar-la el vaixell que havia llogat amb uns amics
-
Més de 200 efectius treballen per extingir l'incendi de Soneja, que ja crema 150 hectàrees
-
MAPA | L'incendi de Soneja arriba a les portes d'Azuébar i amenaça la serra d’Espadà
-
MAPA | Quants diners cal tindre estalviats per a pagar l'entrada d'un pis al teu municipi?
-
Un ampli dispositiu lluita contra el foc a Soneja, que ha cremat ja 150 hectàrees