Valencians en París 2024 | Polina Berezina
No serà fins al 5 de juliol quan la nostra protagonista viatge cap a la vila olímpica. Des de Rússia fins a París, passant per la Comunitat Valenciana.
Polina Berezina, alacantina d'adopció, debutarà en els Jocs Olímpics en individual de gimnàstica rítmica. Ella, juntament amb la també valenciana Alba Bautista, són les dos úniques gimnastes que representaran Espanya en l'individual d'esta modalitat esportiva.
La seua és una història de superació. Va quedar fora de Tòquio. Una decepció que la va fer replantejar-se coses, però va apostar per la rítmica i l'agost passat, a casa, en el Mundial de València, aconseguia la desitjada classificació a París.
En els Jocs Olímpics realitzarà els quatre exercicis de cércol, pilota, maces i cinta, cadascun amb el seu encant.
Nascuda a Rússia, amb quatre anys es va traslladar a Guardamar del Segura i amb set va començar gimnàstica rítmica a Torrevella. Ara, amb 27, arriba la seua gran cita.
Més llegit
-
Educació deixa fora de les propostes la pujada del sou del professorat
-
Els set eixos de la proposta que la Conselleria d'Educació ha posat damunt de la taula
-
L’FP valenciana tindrà dènou cicles formatius nous el curs 2026-2027 i més semipresencialitat
-
El València Basket fa història
-
Mor un treballador a Silla mentre utilitzava una màquina industrial
-
La inflació retrocedix al 3,2% a l'abril per l'abaratiment de l'electricitat i les rebaixes fiscals
Més vist
Més escoltat
-
13.05.2026 | 90 minuts
-
12.05.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
13.05.2026 | Fernando Oñiga presenta BiVolare i el nou mercat digital de carteres de deute amb intel·ligència artificial
-
12.05.2026 | Les notícies del migdia
-
14.05.2026 | Les notícies del matí
-
13.05.2026 | L'hora de la cultura | Festival 10 Sentidos i "El Cerverator"