Ureña, nové en el seu primer decatló olímpic amb marca personal
El canadenc Damian Warner ha aconseguit la medalla d'or amb 9.018 punts, nou rècord olímpic
El valencià Jorge Ureña ha culminat el seu primer decatló olímpic en el nové lloc, amb la seua millor marca personal (8.322 punts) en un concurs guanyat pel canadenc Damian Warner amb 9.018, nou rècord olímpic.
L'atleta d'Onil va començar amb un altre rècord personal, 10,66 segons en els 100 metres, però va acabar el primer dia huité, després de saltar 7,30 metres en llargada i 2,05 en alçada, llançar el pes a 13,97 metres i córrer els 400 metres en 48 segons.
Aquest dijous ha représ la combinada amb una marca de 14,13 en 110 metres tanques i ha continuat amb 43,70 en disc (marca personal), 4,90 en perxa (marca de l'any) i 55,82 en javelina, per a tancar amb 4:27:82 en la carrera de 1.500 metres (marca de l'any).
Ureña, campió d'Europa i plusmarquista nacional d'heptatló, ha participat en dos mundials, però li faltava experiència olímpica. Enguany havia aconseguit la seua millor marca en el decatló, amb 8.209 punts, que li van donar, per rànquing mundial, la plaça olímpica.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol