Sara Sorribes avança a la segona ronda de l'Obert de Madrid
La primera ronda del torneig deixa un ple de victòries de les tenistes espanyoles
Sara Sorribes ha completat el ple de tenistes espanyoles en la segona ronda de l'Obert de Madrid, en véncer la russa Anastassia Pavliutxénkova, cap de sèrie número 13 del torneig, per 6-3, 2-6 i 6-3, en un partit que ha durat més de dues hores. La tenista de la Vall d'Uixó s'enfrontarà ara a la japonesa Naomi Osaka.
Paula Badosa, Garbiñe Muguruza i Nuria Párrizas acompanyaran Sorribes en la segona ronda de Madrid. La catalana, actual número 2 del món, ha guanyat la també russa Veronika Kudermétova per 6-3 i 6-0 i ara jugarà contra la romanesa Simona Halep. Muguruza s'ha desfet de l'australiana Ajla Tomljanović (7-5 i 6-2) i s'enfrontarà a la ucraïnesa Anhelina Kalínina. Per últim, Párrizas ha vençut la romanesa Sorana Cîrstea per 6-4 i 6-2 i es veurà les cares en segona ronda amb la russa Iekaterina Aleksándrova.
Més llegit
-
Sanitat incorpora cinc noves malalties en el programa de cribratge neonatal dels bebés valencians
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
La policia indonèsia investiga per negligència el capità del vaixell de valencians que va naufragar
-
Interior no multarà durant un període "raonable" els conductors que no porten la balisa V-16
-
Condemnen una alumna a sis mesos de presó per agredir la cap d’estudis d’un institut d’Alacant
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres