El rus Savva Novikov guanya la Volta Ciclista a la Província de València-Trofeu Diputació
La competició ha tingut quatre etapes i ha conclòs amb un recorregut semiurbà a Montcada.
L'última etapa de la Volta a València s'iniciava amb el rus Novikov com a líder de la general. L'equip Lizarte intentava reduir diferències amb el mallot groc, però finalment el rus s'ha mostrat imbatible. El recorregut per Montcada exigia als participants fer nou voltes a un circuit semiurbà. Quan tot apuntava a un final a l'esprint, un grup de 10 corredors s'ha escapat del pilot. En la línia d'arribada el més ràpid ha sigut Jaume Sureda, del Caja Rural-Seguros RGA, que s'ha imposat a Aitor Escobar, del Gsport, i Felipe Orts, del Mutua Levante.
Novikov ha obtingut la victòria final després d'haver signat una gran etapa de muntanya a Aras de los Olmos i una contrarellotge més que destacable en l'etapa disputada als voltants de Llíria. José Félix Parra i Antonio Soto, els dos de l'equip Lizarte, han ocupat la segona i la tercera plaça, respectivament, de la classificació general.
En la Volta han participat 21 equips, 18 dels quals són espanyols.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat