Reyes Pla suma la sèptima medalla espanyola en els Jocs Olímpics
El boxejador cubà, instal·lat a la Corunya, s'ha penjat el bronze en boxa, en la categoria de -92 kg
Enmanuel Reyes Pla ha aconseguit la sèptima medalla per a la delegació espanyola en els Jocs Olímpics de París. El boxejador cubà, instal·lat a la Corunya, s'ha penjat el bronze en boxa, en la categoria de -92 kg.
Reyes Pla s'ha hagut de conformar amb la medalla de bronze, després de perdre en la semifinal contra l'àzeri Loren Alfonso. La derrota de l'espanyol ha estat marcada per la polèmica arbitral, ja que semblava que havia colpejat més el seu rival. Este bronze suposa la quinta medalla en la història de la boxa olímpica espanyola.
Espanya ja suma set medalles en els Jocs Olímpics de París, cinc de bronze, una de plata i una d'or. Abans s'han penjat un metall la parella Sara Sorribes-Cristina Bucsa en tenis, Fran Garrigós en judo, Pau Echaniz en piragüisme i Álvaro Martín en 20 km marxa (bronze), María Pérez també en 20 km marxa (plata) i Diego Botín i Florian Trittel en vela (or).
Més llegit
-
L'avís per vent puja a roig a la província de Castelló dissabte, quan s'esperen ratxes huracanades de 140 km/h o més
-
Emergències emet un nou avís especial per vents de més de 140 km/h a Castelló
-
La Comunitat Valenciana lidera el creixement a Espanya i supera els 5,5 milions d'habitants
-
L'Agència de Seguretat Alimentària alerta que s’ha distribuït carn picada a la Comunitat Valenciana amb possibles restes de plàstic
-
Emergències emet un avís especial davant del temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
La Federació suspén tots els partits d'este dissabte per l'alerta per vent