La natació artística espanyola guanya la medalla de bronze per equips
El metall olímpic arriba després de dotze anys des de l'última en uns Jocs
La natació artística espanyola aconsegueix el bronze en la final per equips. Un metall olímpic que, en esta disciplina, arriba després de dotze anys. Només la Xina d'Anna Tarrés i els Estats Units que entrena Andrea Fuentes han estat per davant.
El conjunt espanyol ha aconseguit, amb un exercici extraordinari d'acrobàcia, un total de 900,7319 punts, quedant a 95,407 unitats de la Xina, que s'ha proclamat nova campiona olímpica amb una puntuació de 996,1389. L'equip dels Estats Units ha aconseguit la medalla de plata, amb una nota final de 914,3421 punts.
Amb la medalla de bronze per a l'equip de natació artística, la delegació espanyola comptabilitza un total d'onze metalls i en té assegurats dos més.
Més llegit
-
L'avís per vent puja a roig a la província de Castelló dissabte, quan s'esperen ratxes huracanades de 140 km/h o més
-
La Comunitat Valenciana lidera el creixement a Espanya i supera els 5,5 milions d'habitants
-
Emergències emet un nou avís especial per vents de més de 140 km/h a Castelló
-
L'Agència de Seguretat Alimentària alerta que s’ha distribuït carn picada a la Comunitat Valenciana amb possibles restes de plàstic
-
Emergències emet un avís especial davant del temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
La Federació suspén tots els partits d'este dissabte per l'alerta per vent