Mor el pilot valencià Enzo Badenas
El Circuit Ricardo Tormo lamenta la defunció del pilot de motocròs, de només dèsset anys
El pilot valencià Enzo Badenas ha mort este diumenge després de patir un greu accident quan feia un entrenament privat en el circuit Red Sand Park de Vilafamés. El Centre Especialitzat de Tecnificació Esportiva del Motor (CETDM) del Circuit Ricardo Tormo ha comunicat la defunció del pilot de motocròs nascut a Gandia el 24 de gener del 2008.
"El Centre de Tecnificació del Circuit Ricardo Tormo està consternat amb esta notícia i tot el personal del CETDM i del circuit desitja donar el condol, afecte i molta força a tots els familiars, companys, amics i afins d'Enzo en estos moments tan difícils. Descansa en pau", assenyala en un comunicat.
Enzo Badenas va entrar a formar part del CETDM l'any 2023 després d'aconseguir diversos èxits, com el seu títol de campió d'Espanya de 85 centímetres cúbics la temporada anterior. En tot este temps ha mostrat un gran creixement personal i professional que l'ha portat a aconseguir diversos podis i victòries, un fet que va fer que fora convocat amb la selecció espanyola de motocròs i competir en certàmens autonòmics, nacionals i internacionals, com el campionat d'Europa.
Més llegit
-
Sanció de 650.000 euros a la VIU per obligar l'alumnat a identificar-se amb reconeixement facial en els exàmens
-
Catalá anuncia que se sancionarà a Compromís per "embrutar la ciutat" amb la seua nova campanya sobre transport
-
Dos dones ferides al centre de València en caure'ls un arbre pel vent
-
Avís taronja per vent fort, que ja registra màximes de 145 km/h a Xodos
-
L’hotel del Benidorm Fest llança un comunicat fals i es queda tan... Pancho
-
Presó sense fiança per a l'home acusat de matar el veí d'un tir a Catarroja