L'Handbol Elx es queda amb la mel als llavis
L'equip de Joaquín Rocamora ha perdut 30-26 el tercer i definitiu partit de la final
L'AtticGo Handbol Elx s'ha quedat molt prop de guanyar, per primera vegada en la seua història, la Lliga Guerreras Iberdrola, que ha conquistat el Costa del Sol Màlaga (30-26).
El quadre il·licità ha aconseguit posar-se per davant en diversos trams d'un partit que decidia el títol, a tot o res, a la Ciutat Esportiva Javier Imbroda de Carranque, a Màlaga.
L'equip que entrena Joaquín Rocamora va començar l'eliminatòria amb un triomf en el primer partit, però el conjunt malagueny s'ha fet fort a casa per a remuntar i deixar el global en 2-1.
Les panteres blanc-i-negres, com es coneix al Màlaga, ha alçat l'únic trofeu que li faltava a les vitrines, després de guanyar dues Copes de la Reina, la Copa EHF europea i la Supercopa.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana