L'Handbol Elx continua amb pas ferm
L'equip franjaverd es consolida en el lideratge de la Lliga Guerreras després de derrotar l'Oviedo per 32-18
L'Handbol Elx ha guanyat còmodament el cuer, l'Oviedo, a l'Esperanza Lag, per un clar 32-18 en la jornada 18 de la Lliga Guerreras. Amb aquesta nova victòria, la catorzena en la competició domèstica, l'equip franjaverd es manté líder, amb un punt més que el Bera Bera i el Màlaga.
El partit no ha tingut massa història. Després de la igualtat inicial (2-2), un parcial de 10-1 favorable a les jugadores de Joaquín Rocamora ha trencat el duel. La renda en el descans ha crescut fins als deu gols (17-7) i la represa ja no ha tingut història. Rosa Kelly de Abreu, amb set gols, ha sigut la màxima golejadora del partit.
Nova derrota de l'Elda Prestigio
L'Elda Prestigio ha patit la quarta derrota consecutiva, després de caure per 29-22 contra l'Atlètic Guardés. La falta d'encert de cara a porteria en el tram inicial ha penalitzat molt les del Vinalopó (9-3), que ja no ha tingut capacitat de resposta contra un dels equips de la part alta de la Lliga. La victòria del Gijón contra el Rocasa Gran Canària deixa l'equip de José Miguel Cantos amb només dos punts de marge sobre la zona de descens.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana