Joan Barreda abandona el Ral·li Dakar
El pilot de Torreblanca ha comés una errada que li ha fet quedar-se sense carburant.
El pilot de Torreblanca, Joan Barreda, de l'equip Monster Energy Honda, ha hagut d'abandonar el Dakar després d'haver comés una errada en saltar-se un punt de proveïment de carburant i quedar-se sense gasolina al quilòmetre 267 de l'onzena especial del Ral·li Dakar, entre Al-Ula i Yanbu.
L'organització del Dakar ja havia advertit el pilot, que anava cinqué en la general, que s'exposava a una sanció de fins a una hora i vint minuts per saltar-se aquest punt, que pràcticament el deixava sense opcions de pujar al pòdium. No obstant això, el fet de quedar-se sense carburant ha precipitat la decisió de Barreda i, finalment, ha hagut de retirar-se de la carrera.
De fet, ha sigut la mateixa organització del Dakar la que ha confirmat que el pilot ha sol·licitat l'assistència mèdica de l'equip i ha sigut transportat en helicòpter al bivac.
Més llegit
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
El vent marca el Diumenge de Rams amb processons multitudinàries arreu de la Comunitat Valenciana
-
Lluís Cascant: "La docusèrie ‘La senda del Grial’, igual que la saga d'Indiana Jones, també té un punt d'aventura"
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira qüestiona que Basset ignorara la retirada del cabal del Poio: "Em costa de creure"
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes a les portes de la Setmana Santa
Més vist
Més escoltat
-
29.03.2026 | El futbol més nostre
-
29.03.2026 | Els últims '90 minuts'
-
30.03.2026 | 90 minuts
-
30.03.2026 | Cadena de valor | La llei MASC, clau per evitar judicis veïnals
-
30.03.2026 | Les notícies del migdia
-
30.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Goya Gallery, la cuina mediterrània de Fernando Navarro i Marce García