Iván Ortolá repeteix victòria en Moto3
El pilot de Puçol ha aconseguit el segon triomf seguit en el Mundial en guanyar el Gran Premi d'Espanya a Jerez
Iván Ortolá ha aconseguit la segona victòria consecutiva en el Mundial de Moto3 en guanyar el Gran Premi d'Espanya, disputat al circuit Ángel Nieto de Jerez de la Frontera. El pilot de Puçol ha entrat per davant de l'hispano-colombià David Alonso, de l'Aspar Team, i de Jaume Masià, que ha tornat a pujar al pòdium després del segon lloc al Gran Premi de les Amèriques.
Ortolá ha aconseguit el triomf número 700 del motociclisme espanyol en el Mundial i puja fins al tercer lloc en la classificació general, a només nou del líder, Dani Holgado. El pilot de Sant Vicent del Raspeig manté el primer lloc, amb 59 punts, després d'acabar sisé a Jerez, i Masià és quart, amb 47.
Canet, cinqué en Moto2
Arón Canet ha sigut el millor valencià en la categoria de Moto2. El pilot de Corbera ha acabat cinqué, en una carrera que ha guanyat el britànic Sam Lowes, per davant del murcià Pedro Acosta i el madrileny Alonso López. Amb aquest resultat Canet es manté tercer en la classificació general.
Sergio García Dols ha acabat la prova en onzena posició, mentre que l'altre pilot valencià en la categoria, Álex Escrig, no ha eixit.
Més llegit
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
MAPA | On estan tots els monuments i envelats de les Falles de València 2026?
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
Aglomeracions sense incidències en el servici de Rodalia, sense parada a l'estació del Nord entre les 13:00 h i les 15:00 h