La Generalitat i els clubs esportius impulsaran la vacunació dels joves
En la reunió entre Ximo Puig i els dirigents s'ha parlat dels aforaments dels estadis quan torne la competició
El president de la Generalitat, Ximo Puig, s'ha reunit aquest dimecres amb els dirigents dels clubs valencians de futbol de Primera i de la Lliga ACB per a demanar-los que els ajuden amb la conscienciació dels i les joves enfront de la Covid-19.
Hi han assistit el director general del València Basket, José Puentes, i els presidents del Vila-real CF, Fernando Roig; del València CF, Anil Murthy; del Llevant UE, Francisco Catalán: i de l'Elx CF, Joaquín Buitrago. Fruit d'aquesta trobada, el govern autonòmic i els clubs esportius desenvoluparan una campanya per a impulsar la vacunació, que està prevista per als mesos d'estiu.
La campanya serà protagonitzada per destacats futbolistes i jugadors de bàsquet professionals de les plantilles dels equips valencians, anirà dirigida a la població jove i consistirà a donar a conéixer comportaments saludables i mesures de prevenció per a evitar la propagació del virus, a més de recomanar la vacunació.
El president ha agraït als presidents dels clubs de futbol de primera divisió i al València Basket la seua "magnífica voluntat" i la seua col·laboració i ha destacat que el futbol i el bàsquet "són esports que atrauen moltíssimes persones, especialment persones joves".
D'altra banda, el president també ha avançat que es posarà en marxa un grup de treball per a determinar el retorn dels aficionats als partits de futbol la pròxima temporada, sempre en condicions de màxima seguretat i en funció de l'evolució de la pandèmia.
Els clubs de futbol de Primera han plantejat la possibilitat de tindre un tracte diferenciat dels clubs d'altres categories en tindre recintes més grans i més possibilitats d'organitzar infraestructures segures. Per la seua part, les competicions del València Basket no començaran fins al setembre, però el seu cas és diferent de la resta en ser el pavelló de la Fonteta un recinte tancat.
Més llegit
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Recupera l'anell de boda de sa mare després de reconéixer-lo en una notícia d'À Punt
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt
-
Quatre operaris que havien fet uns treballs de soldadura, detinguts per imprudència greu després de l'incendi d'uns baixos a València
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2026 | L'hora de la cultura | Maria Guillem i Antoni Ariño
-
03.07.2026 | 90 minuts
-
03.07.2026 | Terra de bous
-
02.07.2026 | Les notícies del migdia
-
02.07.2026 | VersedIA: la IA que transforma records en llibres
-
03.07.2026 | 'Alcoi, Art i Indústria': una mostra que explora la relació entre la creació contemporània i el patrimoni industrial.