Espanya certifica el pas a la fase principal del Mundial
Les guerreres han guanyat la Xina 18-33 en el segon partit del Mundial, que s'ha disputat a Torrevella
La selecció espanyola ha certificat la classificació a la fase principal del Mundial d'Handbol d'Espanya en guanyar la Xina 18-33 en el segon partit del campionat, que s'ha disputat a Torrevella.
Amb una gran exhibició defensiva, l'equip entrenat pel petrerí José Ignacio Prades no ha donat opció a les xineses, a les quals ja guanyava per 7-16 en el descans. La superioritat espanyola s'ha tornat a fer palesa en la represa, i l'avantatge ha crescut fins als quinze gols del final.
Aquest triomf situa Espanya com a líder en solitari del grup H, amb dues victòries en dos partits. Dilluns les guerreres tancaran la primera fase amb el partit contra Àustria.
Més llegit
-
El jove metge alacantí atacat per un tauró a les Maldives evoluciona favorablement
-
Educació diu que “hui dia” no pot apujar el salari docent i els sindicats amenacen amb una vaga indefinida
-
Un tauró ferix greument un jove d’Alacant en una lluna de mel a les Maldives
-
Entra en vigor la rebaixa de la jornada setmanal a 35 hores per als empleats de l'Administració de l'Estat
-
Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat mentre retirava un camió accidentat a Vallada
-
L’AP-7 acumula set quilòmetres de retenció a Montcada en sentit Alacant
Més vist
Més escoltat
-
16.04.2026 | 90 minuts
-
16.04.2026 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | "La posesión de la momia" i el biopic de Michael Jackson
-
15.04.2026 | Bromera celebra 40 anys impulsant la literatura en valencià
-
15.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
15.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
15.04.2026 | Les notícies del migdia