El Conqueridor s'enfrontarà al Melilla en els quarts de Copa del Rei
El torneig se celebrarà del 26 de febrer a l'1 de març a la ciutat de València
El Leleman Conqueridor ja coneix el que serà el seu rival en els quarts de final de la Copa del Rei de voleibol que es disputarà del 26 de febrer a l'1 de març a la Fonteta de València.
Es tracta del Melilla, equip que arriba com a tercer classificat de la Superlliga de voleibol amb huit victòries totals i tres derrotes. El Conqueridor, per la seua banda, se situa en la quinta posició de la classificació amb sis victòries i cinc derrotes.
Pel que fa a la resta d'emparellaments, en la mateixa part del quadre jugaran Grupo Hercé Sòria Voleibol contra el Cisneros La Laguna. En l'altra part, els equips que només podrien enfrontar-se al Conqueridor en una hipotètica final, es troben els duels entre el CV Guaguas contra el Pamesa Teruel i el Manacor contra el Voleibol Leganés.
Més llegit
-
Un total de 260 equips directius de centres educatius públics presenten la dimissió en bloc
-
La confederació d'associacions de pares i mares d'alumnes reclama una reunió urgent amb la Conselleria d'Educació
-
Troben un bust de l'època alt-imperial romana a la platja de l’Almadrava d'Alacant
-
Nové dia de vaga indefinida en l’ensenyament amb la negociació encallada entre Educació i els sindicats
-
Pérez Llorca defén que la proposta d'Educació aborda "totes" les reivindicacions dels docents: "Quan vullguen, tornem a parlar"
-
L'excap d'informatius d'À Punt confirma a la jutgessa que ell tenia coneixements dies abans de la dimensió de la dana