Carreño i Pedro Martínez, entre els favorits a guanyar l'ATP 100 d'Alacant
Es disputa a les instal·lacions del Club Atlètic Montemar
Alacant acull esta setmana el torneig Challenger ATP 100 de tenis en què ja este dimarts entren en escena els favorits. Entre ells, Pablo Carreño i Pedro Martínez, que busquen el millor resultat pensant a sumar punts que els permeten entrar en els quadres finals dels pròxims Grand Slams. Un torneig que es disputa a les instal·lacions del Club Atlètic Montemar i que hem volgut visitar.
Carreño jugarà en el primer torn de la vesprada contra el rus Gulin. Qui ja hi ha debutat és l'alzireny Pedro Martínez Portero, que ho ha fet amb una còmoda victòria sobre Carlos Sánchez Jover, al qual ha superat en dos sets, 6 a 3 i 6 a 2. Tots els partits que es juguen d'ací als quarts de final, és a dir, fins dijous, són de lliure accés i es poden disfrutar de manera gratuïta.
Més llegit
-
Un total de 270 càrrecs directius de centres educatius públics presenten la dimissió en bloc
-
Els docents traslladen la contestació al carrer, en el nové dia de vaga, amb la negociació en via morta
-
Els sindicats de l’ensenyament convoquen una nova manifestació dissabte a València
-
Dos accidents a la CV-35 a l'altura de Godella i a l'A-70 a Alacant compliquen la circulació este divendres
-
Troben un bust de l'època alt-imperial romana a la platja de l’Almadrava d'Alacant
-
Pérez Llorca defén que la proposta d'Educació aborda "totes" les reivindicacions dels docents: "Quan vullguen, tornem a parlar"