Buitrago guanya la quarta etapa i se situa líder de la Volta
El colombià, que ja es va imposar dijous, s'ha endut l'etapa reina, amb final a Portell de Morella
Santiago Buitrago ha conquistat l'etapa reina de la Volta a la Comunitat Valenciana, de 181 quilòmetres, amb eixida a Orpesa i final a Portell de Morella. Amb esta victòria, la segona després de l'aconseguida dijous, el ciclista colombià se situa líder de la classificació general a només un dia perquè acabe la ronda valenciana.
El colombià ha demostrat que és el corredor més fort de la carrera i s'ha endut la quarta etapa amb sis segons d'avantatge sobre els seus dos immediats perseguidors. Ara Buitrago té huit segons de renda sobre el segon classificat en la general, Joao Almeida, líder fins hui.
Este diumenge conclourà la 76a edició de la Volta a la Comunitat Valenciana, amb l'etapa de 105 quilòmetres que es disputarà entre Alfafar i València, de perfil completament pla.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària