Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES MIGDIA
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MIGDIA
Pròximes emissions
15:00
EL FORCAT
15:15
LA CUINA DE MORERA T10
Esports

Bernabé Cano entra en el Consell Assessor de l'Esport Espanyol

L'alcalde de la Nucia s'unirà a l'ens on ja hi ha membres com Pau Gasol o Ona Carbonell

Bernabé Cano amb Jorge Garbajosa

L'alcalde de La Nucía, Bernabé Cano, ha sigut elegit com a nou membre del Consell Assessor de l'Esport Espanyol (CADE), un ens consultiu de l'Associació de l'Esport Espanyol (ADESP). Cano aportarà la seua experiència i visió municipal de l'esport com a motor de desenvolupament, oportunitats i benestar per a la ciutadania.

El CADE, que col·labora amb el Consell Superior d'Esports, té com a objectiu principal el fet d'analitzar l'estat de l'esport a Espanya i aportar solucions des de l'àmbit esportiu, empresarial i polític, adaptant-se als canvis estructurals que es produeixen en tot el seu context.

Entre els principals membres del CADE es troben esportistes de renom com Pau Gasol, Ona Carbonell, Sandra Sánchez, Vicente del Bosque o Jorge Garbajosa, que presideix l'organisme.

També et pot interessar