El Benidorm deixa escapar el triomf a Torrelavega (33-33)
L'equip local ha empatat en l'últim segon del partit amb un gol des del seu camp
L'Handbol Benidorm ha encadenat la tercera jornada sense guanyar en la Lliga Asobal en empatar a 33 contra el Torrelavega, el quart classificat. L'equip de Fernando Latorre ha deixat escapar una victòria que ja tocava amb la palma de la mà. L'equip local ha marcat un gol des de l'altre camp en l'últim segon del duel en aprofitar que els de la Marina Baixa atacaven sense porter.
La igualtat ha sigut la tònica del partit des del xiulit inicial, amb constants alternatives en el marcador, però amb avantatges mínims per als dos equips. Els càntabres se n'han anat al descans per davant (17-15), però els benidormers li han donat ràpidament la volta al duel en la represa (19-20).
La renda ha arribat a ser dos gols (28-30) i el Benidorm ha entrat a l'últim minut amb un avantatge mínim (32-33), però amb inferioritat. El tècnic benidormer ha decidit atacar amb la porteria buida els últims segons, però Lignieres ha errat el llançament i Isi Martínez ha estat viu per a empatar amb un llançament des del seu camp, aprofitant que no hi havia porter.
Més llegit
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
El conseller de Sanitat i el sindicat CESM-CV confien a tancar un acord per a la jornada de 35 hores
-
Comença el rodatge a València d’un documental sobre Carlos Berlanga participat per À Punt
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
-
Fogueres i festes omplin les platges de nord a sud en una nit de Sant Joan marcada per la calor
-
L'Iran confirma que l'estret d'Ormuz està “completament obert per a embarcacions comercials”
Més vist
Més escoltat
-
23.06.2026 | Les notícies del migdia
-
23.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | L'hora de la cultura | “El Pretext”, amb Arturo Orrico