Alacant i Elx organitzen la primera marató entre les dues ciutats
La primera edició de la prova serà al febrer de 2025, segons s'ha anunciat aquest dimecres a Fitur
Alacant i Elx organitzaran una marató que unirà les dues ciutats al febrer de 2025, segons han anunciat aquest dimecres a Madrid en el marc de la Fira Internacional de Turisme (Fitur) l'alcalde alacantí, Luis Barcala, i l'il·licità, Pablo Ruz.
La marató comptarà amb la col·laboració de la Diputació d'Alacant i l'organització del Club Atlètic Montemar. Els alcaldes han avançat que els dos ajuntaments, governats per Partit Popular, continuaran treballant en aspectes tècnics, organitzatius i de promoció d'aquest esdeveniment esportiu.
Les regidories de Turisme d'Alacant i Elx s'encarregaran de crear paquets turístics i dissenyar accions de promoció per a aconseguir que la prova genere el màxim impacte possible en les dues ciutats.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
El jutge cita Koldo García i De Aldama el 27 i 28 de novembre pel cas de les mascaretes