València es converteix en la tercera marató més ràpida del món
Evans Chebet, amb un temps de 2 hores i 3 minuts, guanya la prova i registra la millor marca mundial de la temporada.
Matí de records en la Marató de València. L'atleta kenyà Evans Chebet, amb un temps de 2 hores i 3 minuts segons, ha aconseguit el rècord de la prova i a més ha registrat la millor marca mundial de la temporada. El guanyador ha vençut Lauwrence Cherono a l'esprint. Amb aquest registre, la de València es converteix en la tercera marató més ràpida del món, només per darrere de les de Londres i Berlín. Dos homes més també han superat la millor marca del circuit de València, que es va registrar l'any passat.
En la categoria femenina també s'ha marcat un record. La kenyana Peres Jepchirchir ha registrat el millor temps de la prova i també la millor marca de la temporada amb un crono de 2 hores, 17 minuts i 16 segons.
En la prova, a més, també s'ha superat el rècord d'Espanya. L'atleta de 39 anys Ayad Lamdassem ha creuat la linia de meta amb un marca de 2 hores, 6 minuts i 35 segons, i ha superat així la marca de Javier Rey.
Abans, en la modalitat de mitja marató, Kibiwott Kandie ha batut el rècord del món i altres tres atletes l'han superat. El primer espanyol, Carlos Mayo, ha entrat nové a meta, a 14 segons del rècord d'Espanya.
Més llegit
-
Desenes de milers de persones prenen els carrers de València per a demanar la dimissió de Mazón un any després de la dana
-
Kejelcha guanya la Mitja Marató de València sense rècord del món
-
À Punt retransmet en directe este diumenge la Mitja Marató de València
-
Arriba el fred: el Baix Maestrat es desperta amb mínimes de 4 °C a les portes d’un canvi d’oratge
-
Els partits de l’oposició reclamen la dimissió de Mazón després de la manifestació per les víctimes de la dana
-
El Teatre Olympia acull un emotiu homenatge cívic a les víctimes de la dana