La Marató de València estrena una app d'entrenament personalitzat
Mesura les variables i genera un pla de cinc activitats per setmana
La Marató de València estrena enguany un sistema d'entrenament personalitzat. A través d'una aplicació, els corredors coneixen els exercicis que han de fer durant les 16 setmanes de preparació per a la prova.
L'app mesura les variables com el temps o el pols i, a partir d'això genera un pla de cinc activitats per setmana amb dos dies de descans. De fet, els algoritmes, que s'adapten a l'usuari, generen feedback i es van actualitzant a mesura que s'utilitza. L'aplicació oferix també serveis complementaris, com consells d'alimentació.
Aquesta eina ja ha tingut un efecte immediat sobre els corredors. Vora 5.000 persones se l'han descarregat i, gran part d'ells correran en aquesta edició de la Marató de 2021.
Un equip d'À Punt Mèdia ha provat de primera mà com funciona.
Més llegit
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
L'artista faller Chuky es retira: "Per motius emocionals, laborals i econòmics necessite parar"
-
Llorca anuncia mesures per a pal·liar l’impacte de la guerra de l’Iran: una nova línia de crèdit de l'IVF de cent milions i ajudes als autònoms
-
Complicacions a l’A-70, a Alacant, per l’incendi d’un vehicle en la via
-
El vent dona una treva al matí i torna amb força a la vesprada, amb avís groc a les comarques del nord
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira qüestiona que Basset ignorara la retirada del cabal del Poio: "Em costa de creure"