El Vila-real s'ofega a Anfield (2-0)
Un bon Liverpool ha assetjat l'equip groguet en l'anada de semifinals de la Lliga de Campions
Al contrari del que va passar contra la Juventus i el Bayern de Munic, a Liverpool estaven assabentats de l'arribada d'un submarí groguet. De fet, fa més de cinquanta anys la banda d'aquesta ciutat britànica The Beatles va llançar la cançó Yellow submarine, que poc després el Vila-real va convertir en el seu himne oficiós.
Aquest coneixement sobre l'equip d'Unai Emery ha permés al Liverpool preparar-se davant un atac sorpresa dels valencians, que atracaven a Anglaterra amb importants baixes, com Yéremi Pino (que es va quedar a Vila-real) i Gerard Moreno (que malgrat viatjar no s'ha vestit de curt).
L'equip groguet ha aguantat l'empat a zero al descans tot i el setge del Liverpool, que ho ha intentat de totes les maneres possibles, amb un llançament al pal de Thiago Alcántara inclòs.
Però en la represa ha continuat l'ofensiva red i poc després del descans han arribat els gols. Primer ha avisat amb un gol que ha sigut anul·lat per fora de joc i, entre el minut 52 i el 55, el Liverpool ha marcat dos gols vàlids.
Primer Henderson, amb una centrada que ha tocat en els groguets Estupiñan i Rulli, ha celebrat amb els seus companys l'avantatge local en el marcador, i després, Sadio Mané ha rebut una pilota dins de l'àrea i ha superat el porter argentí per a marcar el segon del duel.
Encara ha pogut algun gol més l'equip anglés, molt superior en l'anada de les semifinals de la Champions League. Però el Vila-real s'escapa viu d'Anfield i en menys d'una setmana, a l'estadi de la Ceràmica, tindrà l'oportunitat de buscar la seua primera final.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
El València Basket busca el lideratge del seu grup
-
Detinguda a Alfafar per empadronar il·legalment nou ciutadans estrangers
-
Amancio Ortega, la seua filla Sandra, Rafael del Pino i Juan Roig, els més rics d'Espanya segons 'Forbes'