El Vila-real jugarà la final de Gdansk (0-0)
La victòria a l'estadi de La Ceràmica, clau en la classificació.
A la cinquena, va de bo. Després de quatre intents en què el Vila-real es quedava a les portes d'una final europea, l'equip d'Unai Emery ho ha aconseguit contra l'Arsenal, contra el qual tenia comptes pendents.
El bon resultat de l'anada, en què va guanyar per 2-1 i encara va meréixer un resultat més ampli, li ha sigut prou, amb l'empat a zero a l'Emirates Stadium, per a assegurar-se una plaça pel títol a Gdansk (Polònia). Una cita en què no se sap si estarà Samuel Chukwueze, la notícia negativa de la nit, per retirar-se en llitera lesionat.
El Vila-real disputarà la seua primera final després de dues dècades en l'elit del futbol espanyol, sense comptar la Intertoto, i d'haver competit a un nivell molt alt en el futbol continental. A més, evita que la Premier League acaparara la lluita pel títol en els dos grans tornejos de clubs.
Però el somni groguet no acaba ací. Pau Torres, defensa del Vila-real i de Vila-real, ha afirmat entre llàgrimes que no volen parar ací i que tractaran de fer història en la final davant del Manchester United. L'equip anglés, a pesar de perdre a Roma, ha fet bo el resultat de l'anada per a tancar un marcador final de 8-5.
Més llegit
-
Tres ferits, dos greus procedents de Luxemburg, en un aparatós accident a l'AP-7 a Ondara
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Un meteostunami o rissaga sorprén els banyistes de les platges de Santa Pola, Dénia i Xàbia
-
El govern reforma la llei d'asil i d'estrangeria després de la crisi migratòria a Ceuta