El Vila-real B no esvaeix els dubtes (1-2)
El filial groguet ha patit la tercera derrota en quatre jornades i es manté en la zona baixa de la taula
El Vila-real B ha patit la primera derrota de la temporada a la Ceràmica en caure 1-2 contra el Cartagena, que encara no havia sumat cap punt. El filial groguet només suma tres punts de dotze possibles i es queda en la part baixa de la classificació.
El partit ha començat molt bé per als interessos groguets, ja que Álex Forés ha avançat el Vila-real B en el minut 8 de joc. El gol ha fet abaixar el ritme frenètic amb què s'havia iniciat el duel, amb ocasions per als dos equips. I el marcador ja no s'ha mogut abans del descans.
El Cartagena ha estirat les línies en la represa i ha començat a dominar i a crear diverses ocasions de perill en la porteria defesa per Íker Álvarez. El seu esforç s'ha vist recompensat amb el gol de l'empat d'Ayllón. I poc després Ortuño ha culminat la remuntada. Quedaven vint minuts i l'equip de Miguel Álvarez ha intentat l'empat, però no ha tingut sort i ha acabat encaixant la tercera derrota de la temporada.
El Vila-real B haurà de millorar si no vol caure a la zona de descens en les pròximes jornades. La setmana que ve, el filial groguet buscarà canviar la dinàmica en la visita al Racing de Ferrol.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària