El Vila-real no afluixa (0-1)
L'equip groguet ha guanyat l'Stade de Reims i ha sumat el tercer triomf seguit en la pretemporada
El Vila-real ha aconseguit el tercer triomf en quatre partits de pretemporada en véncer 0-1 l'Stade de Reims francés gràcies a un gol de Boulaye Dia en la primer part. Després de l'empat contra l'Sporting de Portugal en el debut, l'equip groguet encadena ja tres victòries seguides.
La principal novetat d'Unai Emery ha sigut la titularitat de Pepe Reina, que ha redebutat amb el Vila-real, després de la tornada a l'equip al cap de dèsset anys. El porter, de 39, anys ha sigut un dels més destacats, amb diverses intervencions de mèrit que han evitat el gol dels francesos.
El gol de Boulaye Dia en el minut 38 ha servit perquè els groguets sumen un nou triomf en la pretemporada, el tercer després dels aconseguits contra el PSV Eindhoven i el Borussia Dortmund.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat