Pablo Hernández: "Molt prompte vorem el Castelló en Primera Divisió"
Parlem amb l'entrenador del Castelló abans de l'important duel contra el Racing de Santander d'este cap de setmana
Pablo Hernández és l'home miracle del Castelló. El tècnic, nascut a la mateixa ciutat, ha aconseguit estabilitzar el conjunt orellut en posicions de play-off i d'ascens a Primera Divisió.
Ara encara un important duel a l'Skyfi Castàlia. Un xoc entre el primer classificat, el Racing de Santander, i l'equip blanc-i-negre que permetria, a qualsevol dels dos que el guanyara, pegar un colp a la taula.
Per això, abans del partit, en À Punt Esports hem volgut parlar amb Pablo Hernández, que ens ha expressat les impressions sobre l'equip i sobre la temporada que viu al capdavant de la banqueta.
Hernández està convençut que l'equip ascendirà a Primera Divisió. No sap si serà enguany, però sí "molt prompte". L'exfutbolista assegura que no té pressió, sinó que està gaudint del moment i sap que, si el Castelló continua funcionant com funcionen fins ara, lluitarà per grans coses a la fi de temporada.
Escolta l'entrevista completa en el vídeo de capçalera.
Més llegit
-
Un tauró ferix greument un jove d’Alacant en una lluna de mel a les Maldives
-
Un estudi desaconsella exposar els nounats al sol darrere de les finestres per a previndre la icterícia
-
Jean-Michel Jarre, primer artista que trasllada el concert previst a la Ciutat de les Ciències després de la sentència
-
Victòria Rosselló declara al jutjat de la dana: "La informació permetia avisar la població amb temps per a protegir la vida"
-
Entra en vigor la rebaixa de la jornada setmanal a 35 hores per als empleats de l'Administració de l'Estat
-
Pugen els termòmetres, amb màximes que s’acosten als 30 °C en comarques d'interior i prelitoral