Jornada maratoniana a les oficines del València
El nou CEO de futbol del València CF, Ron Gourlay, s'ha reunit amb els agents de Javi Guerra, Diego López i César Tárrega per a abordar les renovacions
Dia clau en les oficines del València CF. Este dijous, han desfilat un a un els representants dels futbolistes que tenen el futur sense resoldre. Es tracta dels agents de Javi Guerra, Diego López i César Tárrega, que s'han reunit amb el nou CEO de Futbol del club, Ron Gourlay.
Gourlay, que va arribar a la capital valenciana dilluns, ha esquivat els mitjans que l’abordaven a l'arribada a les oficines del València i els ha dit que parlaran en un altre moment amb més tranquil·litat: “Encara hi ha temps per a parlar”, ha assegurat, i ha agraït la seua presència.
El primer a arribar ha sigut Javi Garrido, representant de Javi Guerra, que no ha fet declaracions ni a l'arribada ni a l'eixida. Després ha sigut el torn de Wasserman, que té els drets de César Tárrega, Fran Pérez, Pepelu o Iker Córdoba, que acaba d'eixir cedit.
Per últim, també ha hagut una reunió amb l'agent de Diego López, que acaba contracte en 2027. Gelu Rodríguez, de l'empresa Balance Internacional Group, ha assenyalat que "han hagut interessos pel jugador, però ell vol quedar-se al València". Per això, la reunió és per a "allargar el compromís".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Vicent Penadés (Caixa Ontinyent): "La bambolla immobiliària vindrà segur, però no d'ací a dos o tres anys"
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte