El València recorre la sanció de Gayà a la justícia ordinària
L'objectiu és que el capità puga jugar aquest diumenge contra l'Athletic Club
El València no es rendeix amb la sanció a José Luis Gayà. El club presentarà un recurs en el jutjat contenciós administratiu i sol·licitarà la 'cautelaríssima' per a evitar així la sanció de quatre partits, dels quals ja n'ha complit un. L'objectiu és que el capità puga jugar diumenge contra l'Athletic Club.
El Tribunal Administratiu de l'Esport (TAD) va rebutjar la setmana passada el recurs presentat el València i va mantindre la sanció que li va imposar el Comité de Competició per criticar la tasca de l'àrbitre en finalitzar el partit davant l'Osasuna de la jornada 32 de la Lliga passada.
El València, indignat, va denunciar una sanció que considera injusta i Gayà va explicar en roda de premsa que era totalment desproporcionada i que no entenia per què en altres casos similars no s'havia aplicat el mateix criteri.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On estan tots els monuments i envelats de les Falles de València 2026?