Directes
Ara en la televisió
ATRAPA'M SI POTS
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT

El València dels joves continua carburant

L'equip de Rubén Baraja ha aconseguit la quarta victòria de la pretemporada en derrotar l'Alabés per 2-0

Diakhaby, en una acció del partit / Twitter: @valenciacf

El nou València de Rubén Baraja, ja sense Edinson Cavani, segueix mostrant una bona imatge en la pretemporada. L'equip blanc-i-negre, que ha guanyat per 2-0 l'Alabés a la Ciutat Esportiva de Paterna, suma quatre triomfs en quatre partits.

Baraja ha introduït diversos canvis respecte al duel contra el Sankt Gallen i ha sorprés amb Diakhaby com a migcentre defensiu. L'aposta li ha eixit bé, ja que el València s'ha mostrat molt superior als bascos i Cenk Özkacar ha inaugurat el marcador en rematar de cap una assistència d'Hugo González.

En la represa, el tècnic de Valladolid ha renovat tot l'onze i Martín Tejón, a passada d'Hugo Duro, ha marcat el segon i definitiu. Aquest triomf se suma als aconseguits contra el Sankt Gallen, l'Sparatk de Trnava i el Nottingham Forest.

El pròxim que podria seguir els passo de Cavani i abandonar el club del Mestalla és Yunus Musah, que tampoc ha entrat en la convocatòria de Baraja. El seu fitxatge pel Milan sembla imminent i s'espera que es confirme en les pròximes hores.

També et pot interessar