El València anuncia l'arribada del davanter belga Batshuayi
El club ha arribat a un acord amb el Chelsea per a la cessió del jugador durant una temporada.
El València CF ha fet públic esta vesprada el principi d'acord a què ha arribat amb el Chelsea per a la cessió del jugador belga Michy Batshuayi per a esta temporada. A més, el club del Mestalla es reserva una opció de compra. El futbolista, de 24 anys, juga en la posició de davanter i serà un dels reforços que ha demanat Marcelino en atac.
Batshuayi va passar la primera part de la passada temporada al Chelsea. Va anotar un gol molt important en la victòria de la Champions dels 'blues' davant l'Atlètic de Madrid i també va fer un 'hat-trick' en un partit de Copa contra el Notthingam Forest. A mitjan temporada, el jugador va anar cedit al Borussia Dortmund, on va anotar nou gols.
Aquest estiu el davanter ha jugat el Mundial de Rússia amb la selecció belga i s'ha penjat la medalla de bronze. Durant la competició, va marcar dos gols.
El jugador belga, molt actiu en xarxes socials, ja ha publicat en Twitter una salutació a l'afició valencianista.
Més llegit
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Almenys 40 persones mortes i 115 ferides, algunes en estat crític, en l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Diversos països europeus s'oferixen a acollir ferits de l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
Tres detinguts acusats de cometre quinze robatoris amb força en negocis de Catarroja, Albal i Massanassa
-
La Guàrdia Civil desmantella una banda criminal dedicada a estafes massives a Torrevieja