El València absol l'Elx i condemna l'Osca (0-0)
L'equip de Pacheta ha sigut incapaç de marcar un gol que li haguera atorgat la permanència
Al València li havia tocat ser jutge del descens i, tenint en compte aquesta complicada situació, ha optat per donar la cara sense fer més mal. L'empat a zero, juntament amb la victòria de l'Elx, salva l'equip de Fran Escribá i descendeix l'equip de l'extècnic franjaverd Pacheta.
L'equip aragonés havia arribat a l'última jornada fora del descens, depenent de si mateix i contra un rival que no es jugava res, però no ha sigut capaç de marcar, en part per falta de fortuna perquè ha estavellat dues pilotes a la fusta.
Jasper Cillessen, amb nombroses parades, ha sigut un dels jugadors més destacats de l'equip dirigit per Voro González mentre que Lee Kang-in ha sigut l'únic atacant valencianista que ha generat perill.
El conjunt de Mestalla acaba la temporada en tretzena posició, amb 43 punts, el seu pitjor registre en una lliga de tres punts. La temporada 15/16, amb Pako Ayestarán a la banqueta, en va aconseguir 44.
Més llegit
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Avís groc: tornen les pluges al migdia i es prolongaran fins dimecres
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
Nou episodi de pluges generals
-
Almenys quatre accidents alentixen el trànsit en carreteres de València i Alacant