El Torrent jugarà la final del play-off d'ascens a Primera RFEF
L'equip de Xavi Giménez ha tornat a derrotar La Unión Atlético en el partit de tornada de les semifinals (0-2)
El Torrent s'ha quedat a només un pas de l'ascens a Primera RFEF. L'equip entrenat per Xavi Giménez s'ha classificat per a la final del play-off d'ascens a Primera RFEF, després d'eliminar La Unión Atlético murcià en les semifinals. Els de l'Horta Sud, que ja van guanyar 2-1 en l'anada al Sant Gregori, han aconseguit un nou triomf en terres murcianes (0-2).
Els torrentins no han especulat amb el marcador del primer partit i han eixit a buscar la victòria des del xiulit inicial. Dos gols en a penes cinc minuts a l'inici del duel, el primer en pròpia porta i el segon de Juanma Acevedo, han acabat amb les esperances de remuntada local. El marcador ja no s'ha mogut i els valencians han fet un pas més cap a l'ascens.
Ara el Torrent haurà de superar una nova eliminatòria a doble partit, amb l'anada al Sant Gregori i la tornada com a visitant. El rival es coneixerà dilluns, en el sorteig que es durà a terme en la seu de l'RFEF a Las Rozas.
Més llegit
-
Dos guàrdies civils morts i un ferit en xocar dos embarcacions de l'institut armat quan perseguien una narcollanxa a Huelva
-
Educació demana als sindicats que tornen a la negociació: "Ahí podrem arribar a punts de trobada més fàcilment que al carrer i amb manifestacions"
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira: "Soc lliure de pensar que a Pradas li van tallar les ales, i a nosaltres també"
-
Camps assegura tindre ja 300 avals per a presentar-se al congrés regional del PP
-
L'alcalde d'Utiel assegura que "el text del missatge ES-Alert no hauria salvat vides" a la localitat
-
L’alcalde d’Utiel va telefonar fins a deu vegades als responsables dels bombers el dia de la dana, quan la riuada ja negava el poble