Se suspén l'Alcoià-Castelló per un brot en l'equip del Collao
Vicente Parras va comunicar que diversos jugadors del seu equip van donar positiu després de jugar contra el Reial Madrid
La Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha acceptat la sol·licitud de l'Alcoià, que demanava l'ajornament del partit de la Primera RFEF que havien de disputar aquest dissabte al Collao contra el Castelló, després que un brot de coronavirus de la variant òmicron haja afectat el vestuari de l'equip.
Els jugadors i el cos tècnic encapçalat per Vicente Parras s'han sotmés a noves proves aquest matí després d'enfrontar-se dimecres al Reial Madrid, en els setzens de final de la Copa del Rei.
Va ser Parras qui va comunicar, en la roda de premsa prèvia al partit contra el Castelló, la situació perquè passa la seua plantilla. "És un moment molt delicat per a tots nosaltres", va dir l'entrenador.
L'alarma va saltar dijous, quan en el primer entrenament després de l'eliminatòria copera els tests rutinaris fins a tres futbolistes de l'Alcoià donaven positiu. A aquests casos se'ls sumava un quart jugador divendres i aquest dissabte s'han detectat altres cinc casos.
Possiblement, el derbi autonòmic es disputarà el cap de setmana que ve, que la RFEF havia deixat com a lliure per a la disputa d'aquest tipus de partits ajornats per casos de coronavirus.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes
-
Rescaten amb helicòpter un senderista al cim del penyal d’Ifac de Calp
-
Comencen este diumenge els talls nocturns a la V-31 a València per obres de rehabilitació del ferm
-
Les immobiliàries alerten que la demanda d'habitacions a València s'ha disparat pel preu dels pisos sencers