La renovació de Baraja, tancada
El club espera tancar la renovació del tècnic abans de començar amb la resta d'operacions
La renovació de Baraja està pràcticament tancada. Però fins que es faça efectiva, el club no pot començar a acometre altres tipus de negociacions.
La renovació del Pipo és la fitxa clau que iniciarà l'efecte dòmino de la resta d'operacions obertes als despatxos de Mestalla.
Després de Baraja arribarà el torn de les renovacions d'Hugo Duro, Jesús Vázquez i Cristian Rivero.
El club ja ha parlat amb els seus representants i, si res canvia, els jugadors ampliaran el contracte amb el València en les pròximes setmanes.
La fitxa de Baraja també activarà l'efecte dòmino dels fitxatges, com el de Luis Rioja. L'extrem andalús agrada al Pipo i a Rioja li agrada l'estil Baraja. Té un acord amb el València i ara falta que Corona tanque l'acord amb l'Alabés.
Però perquè hi haja arribades, també ha d'haver-hi eixides. I ahí el Pipo no té tanta influència. Baraja ha demanat que no li desmantellen l'equip, però serà Meriton i només Meriton qui decidisca sobre les possibles vendes de Mamardashvili, Guerra o Mosquera.
Ara només falta que Peter Lim done l'OK a la fitxa de l'entrenador, perquè comence l'efecte dòmino en el València.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Mazón diu que ara mateix no es planteja canviar zones de predomini lingüístic