La primera victòria del Llevant tampoc arriba a Badalona (1-1)
Just després de caure eliminat en la Copa, l'equip granota ha perdut dos punts en el temps afegit
El Llevant s'ha quedat amb la mel als llavis a Badalona. Després de nou jornades sense guanyar, en les quals només ha sigut capaç de sumar un punt en el primer partit a casa, ha encaixat un gol en el minut 10 de l'afegit que li priva del primer triomf de la temporada en la Lliga F.
Era el moment de reaccionar, després d'una golejada encaixada contra l'Alabés (4-0), equip de la segona divisió, que va provocar l'eliminació de la Copa de la Reina. I ho ha estat molt a prop de fer-ho contra un equip que també va jugar entre setmana, ja que el Badalona també va disputar la tercera ronda de la competició copera, amb victòria 0-3 contra l'Osasuna.
En el partit d'este diumenge, un gol d'Érika González de penal, després de ser revisat en el VAR, ha avançat les granota en el minut 36 de la primera part. Però en la segona part, amb un afegit de 5 minuts, l'equip català ha empatat en el 110 amb un gol de Lice Chamorro.
El Llevant suma el primer punt a domicili de la temporada, un punt insuficient per a l'esperança. Amb 2 punts, l'equip granota està a dos del Dux Logroño, penúltim, i a cinc de la permanència, marcada pel Deportivo de la Corunya.
Més llegit
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
L'alcalde de Nova York reivindica el llegat del valencià Guastavino en el seu jurament