El porter Jasper Cillessen haurà d'operar-se d'una lesió al recte anterior
L'internacional holandés podria perdre’s l'Eurocopa si no acaba jugant de titular després de la rehabilitació
Jasper Cillessen ja no va ser convocat per a disputar el partit contra el Reial Madrid. El València va emetre un breu comunicat en què manifestava la lesió en el recte anterior però sense aprofundir en més detalls. La veu d'alarma ha saltat des de la concentració de la selecció taronja en què el tècnic Frank de Boer, sabedor de l'abast de la lesió, ha comunicat que si el porter del València no acaba jugant de titular els quatre últims mesos de la temporada 2020-2021 tindrà molt difícil ser convocat.
La lesió del quàdriceps obligarà el porter a passar pel quiròfan i estar de baixa al voltant de tres mesos. Tot i haver començat la temporada de suplent, Cillessen podria haver jugat contra el Madrid, segons es desprén de les proves que havia fet l'entrenador Javi Gracia.
L'holandés va arribar al València l'estiu del 2019 en una operació a dues bandes per la qual Neto passava a jugar en el Barcelona i el València adquiria els drets de Cillessen per vora 30 milions d'euros. El club de Mestalla tenia la intenció de poder traspassar-lo perquè l'amortització del fitxatge i el sou anual suposen una quantitat que s’acosta als 12 milions d'euros per temporada.
Més llegit
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura