Els penals eviten l'ascens del Jove Espanyol
L'equip de Sant Vicent del Raspeig ha perdut contra el Xerez en la final del play-off per pujar a Segona RFEF
El Jove Espanyol de Sant Vicent del Raspeig ha deixat escapar l'ascens a Segona Federació en la tanda de penals. L'equip entrenat per José Manuel Mas ha perdut 0-1 contra el Xerez Deportivo en la tornada de la final del play-off d’ascens, disputada a la Ciutat Esportiva Sant Vicent.
Els valencians van guanyar 0-1 a Chapín en l'anada, però els andalusos han igualat l'eliminatòria amb un gol en el minut 89, quan ja se celebrava l'ascens a la graderia. El marcador no s'ha mogut en la pròrroga i tot s'ha hagut de decidir a un cara o creu amb llançaments des dels onze metres. El Xerez ha marcat cinc penals, per només quatre del Jove Espanyol. Per tant, els de Sant Vicent del Raspeig continuen en Tercera Federació la temporada que ve.
La temporada que ve hi haurà cinc equips valencians en la quarta categoria del futbol espanyol: l'Il·licità, campió del grup sext de Tercera RFEF, l'Oriola, que va perdre la final per l'ascens a Primera RFEF, i el Torrent, l'Alzira i el València Mestalla, que van aconseguir la permanència en el grup tercer de Segona RFEF.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
L'incendi forestal de Benifairó de les Valls, a pocs quilòmetres del foc de la Vall d'Uixó, queda estabilitzat
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas
-
Més de 450 efectius i 20 mitjans aeris combaten l’incendi de la Vall d’Uixó, que avança fora de control